הדרכות על וורדפרס

עמוד הבית » מאמרים » מאמרים » הדרכות על וורדפרס

אם בשנים עברו נאלצו רבים לשלם אלפי שקלים עבור האתר הפשוט ביותר, הרי שכיום ישנן חלופות המאפשרות לכל אדם, בעל עסק או בעל אג'נדה, להקים אתר בסכומים נמוכים מאלו (לעיתים באופן משמעותי).


אם עדיין לא שמעתם על וורדפרס (וספק שלא שמעתם), זה הזמן להכיר את המערכת החינמית המאפשרת לכם להקים אתר ב- 0 שקלים, קראתם נכון 0 שקלים. אתם שואלים איפה הקאצ'? הוא לא קיים!


מערכת וורדפרס הינה מערכת ניהול תוכן המופצת באופן חופשי. נכון להיום (2014), וורדפרס הינה המערכת הפופולארית ביותר לניהול תוכן (אתרים) וכל אתר רביעי בנויי באמצעות וורדפרס ( כ- 23% מסך האתרים הקיימים ברשת). המכשול היחיד שמונע מרבים להקים אתר ב- 0 שקלים כמו גם לתחזק אותו, הוא הפחד מהטכנולוגיה וחוסר הידע, אך עליכם לקחת בחשבון כי ההיכרות עם המערכת ותפעולה, הינו פשוט, כמובן כל עוד אתם מכירים את התחום ומבינים כיצד זה עובד וכיצד נכון לתפעל את המערכת. בדיוק כפי שהוריכם לימדו אתכם לרכב על אופניים (וכשקלטתם את העניין רכבתם לבד), כך ניתן להגדיר את ההכרות עם מערכת הוורדפרס.

הדרכות המאפשרות לכם להתקדם יחד עם אתרכם

הדרכות על וורדפרס עתידות לחסוך לכם מאות אם לא אלפי שקלים. אם אתם מוצאים עצמכם רודפים אחרי בוני אתרים ודורשים מהם לשנות פרמטרים, להוסיף או להוריד נתונים ומנגד אתם משלמים להם על עבודתם, הגיע הזמן שתלמדו לעשות זאת בכוחות עצמכם. את הסכום המיועד לבניית האתר ותחזוקתו, הקצו להדרכה המנחה אתכם כיצד נכון לעבוד עם וורדפרס, כך שבעתיד הקרוב והרחוק גם יחד, לא תאלצו לפנות לבעלי מקצוע בתחינה שיסייעו לכם בשינוי ועדכון האתר. חשוב לקחת בחשבון ולזכור כי מערכת וורדפרס מתעדכנת מדי תקופה ונכון יהיה לעדכן גם את אתרכם בכדי להיות בחזית.

מה אתם יכולים ללמוד בהדרכה על וורדפרסהדרכות על וורדפרס

  • הכרת המערכת
  • תפעול בסיסי
  • הגדרת תוספים ותבניות
  • פיתוח והתאמת תבניות

אין ספק כי כל שיעור ידרוש מכם מיומנות קודמת ועל כן נכון להתחיל מהבסיס ולהתקדם אט אט לעבר הכרות מעמיקה יותר, עם מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר בעולם כולו. אם אתם מגיעים עם ידע מקדים, הרי שאתם יכולים להתחיל מהדרכה מתקדמת יותר ולהיפך. אחד הפרמטרים החשובים במהלך ההדרכה, הוא לבחור במדריך בעל ידע רב לצד יחסי אנוש, וסבלנות מרובה. הדרכה איכותית מאפשרת לכם להתקדם ולקדם את אתרכם מבלי להסתמך על בעלי מקצוע אלא על עצמכם בעיקר. גם אם אתם חולמים על עסק עצמאי ומעוניינים להיכנס לתחום בניית אתרים, הדרכה על מערכת וורדפרס בהחלט יכולה להוות נקודת פתיחה עבורכם.

סקולפי מעניקה לכם את הידע בקלות וביעילות.
צרו איתנו קשר ומדריך מוסמך יצור עמכם קשר ויבנה עבורכם את תוכנית הלימודים הטובה והנכונה ביותר.