מדוע לבנות אתר בוורדפרס

עמוד הבית » מאמרים » מאמרים » מדוע לבנות אתר בוורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס? בניית אתרים בג'ומלה? בניית אתרים ב.HTML, PHP, ASP.NET. רשימת האפשרויות ארוכה והבחירה לא פשוטה. מאמר זה יגולל בפני הקוראים את כל הסיבות לבחור שירות בניית אתרים בוורדפרס. הבה נתחיל..

בניית אתרים בוורדפרס – מקום ראשון

מדוע לבנות אתר בוורדפרס

רוב האנשים עוסקים במגוון גדול של מקצועות ואינם מבינים את רזי בניית האתרים. טרם ההחלטה לשכור את שירותיו של מומחה זה אחר בתחום בניית אתרים בוורדפרס או כל פלטפורמה אחרת הם בודקים את העלות של בניית האתר, האם אותו איש מקצוע שאמור להיות אמון על בניית האתר או חברת בניית האתרים בה הם מעוניינים יכולים להציג רזומה עשיר של אתרי אינטרנט והאם יש לאותו בונה אתרים מוניטין מוצלח בכל הקשור אל אמינות ומקצועיות. בהתאם לכל אלו הם בוחרים את הכתובת המתאימה להם לבניית אתר אינטרנט. טרם הבחירה, חשוב לדעת נתון אחד שממנו חשוב לא להתעלם, הדרישה לשירות בניית אתרי וורדפרס נמצאת במגמת עלייה. השאלה עליה נענה במאמר וזאת באמצעות רשימת יתרונות ארוכה היא: 'מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים דווקא בפלטפורמה של הוורדפרס.

בניית אתרים בוורדפרס – מאפיינים

ההחלטה של רוב האנשים לפנות אל מומחה לבניית אתר WORDPRESS נובעת כתוצאה מהיתרונות הרבים של פלטפורמה זו. אחד היתרונות מהם אסור להתעלם הוא שמדובר על מערכת בקוד פתוח. כלומר שמתכנתים מישראל ומדינות אחרות בעולם משתפים את כל קהילת הוורדפרס בכל מיני פיסות משפת קוד התכנות שלהם, דבר שמאפשר שימוש בקודים קיימים וחסכון משמעותי בעלויות. יתרונות נוספים הם:

  • מהירות התקנה- בניית אתרים בוורדפרס נעשית במהירות. בונה האתרים בוחר את תבנית העיצוב הרצויה, מתקין אותה על גבי שרת אחסון ומתחיל לבנות את הדפים בה ודברים נוספים. ניתן לבנות אתר וורדפרס תוך פרק זמן מהיר מאוד.
  • ידידותי למשתמש- אנשים רבים מחליטים לבחור בניית אתר וורדפרס וזאת משום שהמערכת של אתר זה ידידותית מאוד למשתמש. קל מאוד ללמוד את המערכת, כיצד להוסיף דפים, קטגוריות, פיצ'רים נוספים, כותרות, תמונות ועוד. דבר זה תקף גם לגבי אנשים שמתארים את עצמם כאנשים שלא משתמשים לעיתים קרובות במחשב. חשוב לדעת שמערכת הוורדפרס שבמקור נבנתה לכתיבת בלוגים נבנתה במיוחד לכל אדם שמעוניין לכתוב על המחשב ללא שום ידע קודם במחשבים ולכן ממשק הניהול כה פשוט וקל לשימוש.
  • קידום- קל מאוד לקדם אתר אינטרנט וורדפרסי במנועי החיפוש של גוגל. למרות שיש כאלו שטוענים שמערכת הוורדפרס אינה אידיאלית לקידום, חשוב לדעת שהוספה של כל מיני תוספים משנה את כל התמונה ובעיקר, חשוב להבין מי טוען זאת שכן מערכת ניהול זו הפכה להיות הפופלארית והטובה ביותר למטרות קידום.
  • מחיר- אי אפשר להתעלם מהעלות הנוחה והאטרקטיבית כל כך של בניית אתרים בוורדפרס וזאת בהשוואה אל בניית אתרים תוך שימוש בפלטפורמות אחרות.

קהל היעד "האידיאלי" לוורדפרס

אם אתם מעוניינים לדעת מיהו קהל היעד האידיאלי לאתרי וורדפרס חשוב לקחת בחשבון, שבניית אתר מסוג זה לחברות גדולות מאוד, ארגונים ומוסדות בעלי אתר אינטרנט גדול, שלהם יש כבר אתר אינטרנט מכובד מאוד ואתר הוורדפרס לא בהכרח יתאים אבל לכל השאר, אתר וורדפרס הוא הדבר האידיאלי. דבר זה ניתן להבין מהדרישה שגדלה מדי שנה לשירות בניית אתרים בוורדפרס. אתר וורדפרס הינו כרטיס הביקור האידיאלי לעסקים קטנים, חברות שמעוניינות לפתוח מיני סייטים ואתרי בלוג ולכל אדם שמעוניין להציג את עצמו במרחב הווירטואלי.

לסיכום, קל מאוד לנהל אתר אינטרנט וורדפרס, יש אפשרת לשדרג בקלות רבה את האתר, האתר מתאים לכל התקנים של האינטרנט, קל לקדם אותו, הוא ידידותי למשתמש והעלות שלו נמוכה וזאת ביחס לבניית אתרי אינטרנט על פלטפורמות אחרות.