אחסון אתרי וורדפרס

עמוד הבית » מאמרים » מאמרים » אחסון אתרי וורדפרס

כל אתר אינטרנט חייב בשטח אחסון. דבר זה נכון גם לגבי אתרי וורדפרס, כלומר אתרי אינטרנט שנבנו על פלטפורמת וורדפרס בשפת ה- PHP. מאמר זה יגולל הפני הקוראים מהו אחסון אתרי וורדפרס ומה הדברים אותם חשוב לדעת בטרם בוחרים חבילת אחסון אתר בחברה זו או אחרת.

אחסון אתר – מתי?

אחסון אתר אינטרנט נעשה בדרך כלל לאחר קניית דומיין. כיוון שרוב האנשים אינם מקצועיים, הדרך הטובה ביותר לבחירת חבילת האחסון הנכונה היא על ידי התייעצות עם האדם שבנה לכם את האתר או עם החברה ממנה אתם מעוניינים לקנות את שטח האחסון. הפרמטרים שישפיעו על בחירת חבילת אחסון אתרי וורדפרס יתקבלו בהתאם לצפי כמות התנועה שתהיה באתר שלכם וכן כמות הקבצים השונים והמדיה בה תהיו מעוניינים להשתמש באתר. חשוב לוודא שהאחסון שמוצע לכם לאתר הוורדפרס שלכם מאוחסן על שרת לינוקס, שהשרת תומך בשפה העברית ושהוא תומך ב- MYSQL.

אחסון אתרי וורדפרס – מה חשוב לדעת

חשוב לדעת שעל מנת שאתר אינטרנט (מבוסס וורדפרס או לא) יהיה באוויר ואחרים יוכלו לגלוש אליו ולעיין בכל מה שהוא מציע, חובה להעלות אותו לאוויר ולאחסן אותו בשרת שמתאים לאתרי וורדפרס. שרת זה הוא בדרך אחסון אתרי וורדפרסכלל שרת לינוקס ייעודי שמתאים בצורה הטובה ביותר לאתרי אינטרנט מבוססי וורדפרס. יש כל מיני חבילות אחסון אתרי וורדפרס וחשוב לבחור באותה חבילה שמשרתת את הצרכים שלכם (או ליתר דיוק הצרכים של האתר אותו בניתם) בצורה הטובה ביותר. הדברים עליהם יש להחליט טרם בחירת החבילה הם:

  • סוג אחסון- האם אתם מעוניינים בשירות אחסון אתרי וורדפרס מקומי, כלומר בישראל או בינלאומי, דהיינו בחו"ל.
  • תעבורה- חשוב להחליט מה תהיה התעבורה החודשית שאידיאלית לאתר שלכם. כאן מומלץ להתייעץ עם בונה האתרים שלכם או חברת אחסון האתר.
  • תמיכה- יש לברר מה סוג התמיכה אותה אתם מקבלים במסגרת חבילת האחסון של אתר הוורדפרס שלכם. האם מדובר על חבילת תמיכה שכוללת תמיכה טכנית סביב השעון, האם מדובר על חבילה שכוללת גיבוי מלא של כל מה שאתם ממקמים בשרת האחסון והאם חבילת התמיכה שלכם כוללת גם תחזוקה של האתר. בדרך כלל חבילה בסיסית כוללת תמיכה טכנית וחבילות מתקדמות יותר כוללות גם גיבוי ו/או תחזוקה.
  • תיבות דואר אלקטרוני- יש להחליט מראש מה כמות התיבות שנדרשות לכם ובהתאם לבחור את החבילה.
  • מסדי נתונים- חשוב שחבילת האחסון תכלול מסדי נתונים ללא הגבלה כלשהי

לסיכום, כל אדם בעל אתר וורדפרס חייב בחבילת אחסון אתרי וורדפרס שתואמת את התנועה ופרמטרים נוספים באתר שלו. ההמלצה היא תמיד להתייעץ עם היועץ של החברה המציעה שירות זה וזאת על מנת לבחור בחבילה המתאימה ביותר.